CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 9 September 2008

Sehening Pagi Ini

Jika sembilan bulan dulu aku tidak berkesempatan melihat keindahan pemandangan di waktu pagi sepanjang perjalanan, kini aku berkesempatan melihatnya.Jika dulu aku sibuk menentukan dan melayan karenah Aisyh di pagi hari, menentukan anak dan diri sendiri, kini aku lebih tenang dan rilek sikit sebenarnya.alhamdulillah.Pertukaran ini sebelum bulan Ramadhan amat kusyukuri.Kalau tidak aku mesti kalutkan.
Heningnya suasana pagi ini.Simpati mendengar khabar seorang wanita dibunuh sewaktu hendak bersahur atas motif rompakan/dendam.Sedih!Macam-macam kejadian sekarang ini.Teringat mak dan ayah di kampung.Ya Allah lindungilah mereka dan kami semua!
Ayat 'Awak dah x sama macam dulu2"..iye ke? Betul ke? Betul ke aku dah berubah? ..ntahla erk.;-)Hanya DIA yang tahu.

0 ulasan: