CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 14 September 2008

Dedi yang Rajin

Senario yang sudah lama tidak kulihat.Aku rindu suasana ini.Melihat dia x berhenti mengemas situ mengemas sini.Seperti kebiasaan dirinya dulu.Kena pastikan keadaan rumah kemas dan semua benda terletak dengan sempurna.Kemas dan cantik...Aku tersenyum sendiri.Kadang-kala aku kalut mencari di mana letaknya barang-barang aku.Rupa-rupanya dia alihkan letaknya supaya nampak kemas.Nampaknya sikap ini telah menjangkit ke Aisy.Sama saja karakter berdua beranak ini.Setiap kali masuk ke rumah, Aisy akan kemas kasutnya hatta sambil menangis masih sempat tunduk dan mengemas kasut!Hehehehe..:-)Rajin macam Dedi!

Tak sabar rasanya nak ke rumah baru.Walaupun kecil tapi cukup untuk membahagiakan hati kami berdua.Impian yang telah lama kami berdua idamkan. Aku cukup meminati home deco.Semuanya berangan.Nak buat itu, nak buat ini.Tapi biarlah rumah ini bakal menenangkan jiwa kami berdua.Cukup sederhana.

Ramadhan ini aku dapat juga menunaikan hajatku. Mengenang hening mata anak-anak itu. Walaupun kecik sumbanganku namun aku berdoa moga Aisy juga akan mewarisi kebiasaan ini.Anak mak, disebalik kesenangan hidup ini, ada kawan-kawan Asiy yang serba kekurangan..Ingat erk pesan mak ni.ki3xx..

0 ulasan: