CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 7 Mei 2009

Mak

Sempena Hari Ibu pd 10 Mei 2009..

Aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu istimewa kpd mak..;-)

Mak,
Terima kasih atas segala pengorbanan n susah payah membesarkan, menjaga n mendidik..
Jadilah aku kini seorang mak jugak kepada Ibni Faris...aku harap aku juga boleh menjaga, mendidik, membesarkan dan berkorban utk kegembiraan anak seperti mak aku jugak..

Special ttg mak..cukup ceria slalu wpun aku tahu byk kesdihan n susah-pyh yg dtg..w/pun masa bersama terhad tp aku tahu mak telah memberi yg terbaik..susah aku membalasnya.Aku berdoa semoga mak akan sihat n ceria selalu n aku dpt bersamanya puas-puas smpai ke akhir hayat..

Masa aku hantar Aish ke trip ke zoo n chocalate factory, seorang ibu tu berkata pd aku sewaktu melihat anaknya naik bas ke trip..katanya "Agaknya inilah perasaan ibu kita sewaktu kita nak pegi mana2 dulu..cukup risau..so, skrg kita pulak merasanya".Aku senyum dan mengiakan..

Seseorng itu akan terkenang pengorbanan ibunya bila saat2 dia melahirkan n menjadi ibu..then only u will understand..

Kepada semua especially my mother in law, sis in law n friends yg telah menjadi/bakal ibu..happy mother's day ya!

0 ulasan: