CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 4 Mei 2009

Buku

Entry yang spttutnya sudah lama ditulis...tapi ditangguh dgn kesibukan.hehehehe..

Buku..aku cukup suka!Pesta Buku Antarabangsa buat tahun ke-7 aku menjejak kaki lagi ke PWTC.Sgt menggembirakan n membahagiakan aku.Maybe pd org lain tiada membawa makna apa-apa tetapi aku suka!hehehehhe..tp yg x besnya poket pun kosong!hehehehe..anyway..inilah caranya aku mengubat hati.;-)
Tgk org berduyun-duyun.Sapa kata rakyat Malaysia x rajin membaca?Maybe mmg kuranglah buku ilmiah menjadi pilihan tetapi sekurang-kurangnya masih ramai yang suka membaca.

Dpt t.t penulis Norhayati Ibrahim.Kebanyakkan novelnya aku kumpulkan.Aku juga mencari novelis Lily Haslina n Lily Suriani..Buku-buku politik, motivasi juga dan tak ketinggalan himpunan majalah pun menjadi koleksi..entah bila nak dibaca agaknya.tp aku akan mencari masa itu!Tak lupa buku untuk Aish:-)n akulah yg akan membaca untuknya sebelum tido..nasib baik beli cerita pendek..klu x abislah.Aku harap dia juga akan mempunyai hobi membaca seperti aku!

But, kesimpulannya I'm Happy!

0 ulasan: