CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 30 Mac 2009

Ibni Faris Ibni Bakri


Like Mak, Like Son.

Sbbkan Yas mengenalkan dirinya dan family, maka aku juga ingin mengenalkan kepada semua insan-insan yang ada dalam keluarga kecik aku ini.
Ibni Faris Ibni Bakri- cahaya mata seorang(rezeki buat masa ini) aku.Coming to six years pada 09.06 ini.Born di Hospital Besar Ipoh, jam 12.44 tgh,berat 2.7 kg.Ramai yang kata Aisyh ikut muka aku.Really?Sgt suka bercakap dan slalu riang-ria dan tersengih.Sgt suka tengok katun dan main game...Favourite katunnya tentunya BEN 10, Xiolin Showdown,..Mickey..hehehhe..sampai maknya juga sudah kenal alien2 jelmaan BEN 10.But, for me tgk anak membesar depan mata make me feel great.Alhamdulillah.Aku xlah mengharapkan hebat-hebat utk my son but just hoping that Aisyh akan jadi bdk baik smpai besar nanti dan dpt sentiasa menggembirakan us as a parent.Amin.

0 ulasan: