CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 30 Mac 2009

Di bawah Bayu

Aku mula suka tmpat ini.patut la Cik Meh sukakannya.Aku dpt rasa dekatnya dan friendlynya orang-orang di sini.Kesempatan aku untuk mengenali mereka-mereka di sini.Aku suka.;-).

Berjalan-jalan sekeliling pasar filipin dan kawasan mcm pasar malam .penuh dgn kristal, mutiara,perhiasan dan macam-macam ada.hmmm..susah jugak utk memilih especially orang macam aku yang kurang reti sgt ngan aksesori ni.Aku teringat Cik Meh.Kalau dia ada pasti aku tak teragak-agak memilih.Hehehehehe.. Tapi ada la sedikit ole-ole sbg tanda kenangan utk org2 Semenanjung.W/pun tak seberapa cukup la tanda ingatan aku untuk mereka.

Sampai rumah lewat jam 12.Aku akan datang lagi April ini!insyaallah.

1 ulasan:

masMZ KaKiJaLaN berkata...

Sabah bah!!! Saner memang best!!! Nasib baik ditahan jer dari sambung keje trus kat sana... ekekeke...